Friday 24 November 2017

Binary Alternativ Pull Back Strategi


Liker dette i motsetning til hbrad1977 02 des 2015 Hei. Jeg har jobbet med en 5 min Nadex-strategi for et par uker. Det er ikke så mange strategier på dette forumet spesielt for Nadex, og det er det jeg bruker. Jeg trenger innspilling og tilbakemelding. Mitt hovedmål var å holde det enkelt og så ryddig som mulig. Jeg legger inn i denne tråden for å få flere mennesker til å se det, derfor mer tilbakemelding som det kan oversettes til non-Nadex BO-plattformer. Jeg bruker indikatorer som jeg fikk av BOE, så de er ikke mine. Jeg bruker Renko Street indikatorer, men ikke med renko barer. Jeg tror ikke de er betalt indier, så jeg burde være ok å reposte dem, ja, vennligst gi meg beskjed hvis jeg ikke antar det. Uansett, reglene: Handelstider: NY-sesjon. Vent på en grønn bullseye. Kontroller at STF er grønn. Så vent på at trenden blir grønn. Nå, vent på den røde trekklysestaken. Ta deretter et anrop på den neste. Vent på en rød bullseye. Pass på at STF er rød. Så vent på at trenden blir rød. Nå, vent på den grønne tilbakekallingslysestaken. Ta deretter et sett på den neste. Bare ta det første oppsettet per bullseye. Bruk Martingale hvis du vil. Vent for prisen å slå 40 eller under for en call60 eller over for et sett. Bare for Nadex. Chase et tap. Vent på et annet oppsett. Ta en handel i siste øyeblikk på egen risiko. Bare for Nadex. Advanced Binære Alternativer Indikatorer Binære Valg Grunnleggende Diagrammer I vår grunnleggende binære alternativ strategi har vi vært trading i 5 minutters tidsramme og når vi ser en pullback og vi har våre 13 ichi piler i samme retning som våre EMAs da vi gå ned til en 1-minutters tidsramme og se etter vårt inngangspunkt for å inngå en handel i retning av trenden i 10 minutter. Med den avanserte binære opsjonsstrategien som jeg vil vise deg, går vi fortsatt inn i en handel på tilbaketrekning og i retning av trenden, men vi bruker nå noen andre indikatorer for å fortelle oss når du skal komme inn, og vi bruker også en annen tidsramme og vi er også trading breakouts. Jeg har forsøkt å gjøre dette så enkelt som mulig for deg, men nok en gang er nøkkelen til suksess med hvilken som helst handel, Money Management og mye tålmodighet. Så med de nye indikatorene skal diagrammene dine se slik ut nå. Binært alternativ Avansert diagrammer Klikk for å forstørre Don8217t Panikk, det er ikke så forvirrende som det kan vises ved første øyekast, alt vil bli forklart, men det skal hjelpe deg med å gjøre mer informerte handler, det vil si mindre å miste handler og flere vinnende handler og øker bunnlinjen din. Det er veldig viktig å merke seg at vi skal gjøre all vår handel utenfor M15-tidsrammen. Det er 15 minutters tidsramme. Binary Options 15 minutters tidsramme Klikk for å forstørre Når du er komfortabel med strategien som jeg viser deg på 15 minutters tidsramme, kan du tilpasse den til andre tidsrammer i din egen tid, som 5 minutters tidsramme osv. Her er en liste over alle indikatorene du bør ha etter at du har lastet ned dem og maler fra innsiden av handelsfora. Binærvalg Avanserte indikatorer klikk for å forstørre Det er også en ekspertrådgiver, som er din eTrailing Auto Stop for noen tradisjonelle Spot Forex Trading. Vi vil gå inn på dette mer på forumene. Jeg vil vise deg hvordan du kan endre Trailing Stop og Trailing Step i handelsrommene. Klikk for å forstørre Så, når du har lastet ned indikatorene dine og satt opp malen din, og diagrammer ser slik ut: Klikk for å forstørre Du vil bli kjent med noen av grunnleggende grunnleggende grunnleggende oppsett på 10 minutter. De er: P4L Clock. Ichi Monitor Zig Zag Flytte gjennomsnitt: 9- 24- 62- 77 8211 200 CHT Daily Fibos Følgende er nye indikatorer for deg og vil forhåpentligvis ta din handel til et annet nivå. Jeg vil forklare dem i en video, men her er det som er nytt for deg og hva det gjør. 10 Mins Pullback Alert Indicator Dette er en indikator som vil gi deg et varsel når en aktiv trender, det vil si at den trender med alle EMAer over eller under 200 EMA, og en pullback har startet og din Ichi-skjerm viser 13 piler. Så lenge du har denne, må du ikke se på diagrammer hele tiden, og vente på en tilbaketrekking. Du kan se på noen Youtube eller FaceBook eller hva som helst, og når du får en advarsel om at noe trending og en tilbaketrekking skjer, så kan du raskt se på diagrammer. Ichi Moku Grid Det jeg har gjort med dette er endret IchiMoku, slik at du ikke må gå gjennom en stor læringskurve som prøver å få tak i Ichimoku Kinko Hyo Trading, men kan bare bruke noen viktige elementer, slik at du kan se om det er trygt å ta handelen din på pullback og også når en breakout-handel skjer. Dette alene vil fjerne de fleste av de handler som du trodde var pullbacks, men var faktisk reverseringer. Fibo Piv v2 Noen av dere kan ha dette allerede fra de grunnleggende 10-minutters oppsett, men noen kan ikke, så her er det igjen. Det tegner bare daglige svingpunkter og støtte - og motstandsnivåer for deg. CHT Value Charts Ok, dette er den store, som brukes i forbindelse med vårt Ichi Moku Grid (og alt annet) kommer til å fortelle deg når du skal inngå en handel. Dette er din nye beste venn. Dette er spesielt modifisert for oss og er kodet inn med 10 Minute Pullback Alert Indicator. Dette vil også gi oss lydvarsler. De Mark Trendline Trader Dette er Tom de Marks berømte trendlinjeindikator, som vil trekke i rette trendlinjer for deg, samt målnivåer i tilfelle en pause i trendlinjen. Dette vil bli forklart mer i fremtiden videoer og i fora. 60 Minutter, 30 Minutter, 15 Minutter og hele dagen Handler Ok, dette er veldig viktig. Alt jeg viser deg fra nå av, vil være basert på 30 minutter, 15 minutter og 60 minutters handler. Dette er fordi jeg skjønner nå at å vise deg 10 minutters handler burde virkelig være en avansert strategi som om 10 minutters handel er det svært lite rom for feil, og timingen blir avgjørende. Hvor mange ganger har du kommet inn i handelen din bare litt for tidlig, bare for å se din handel ferdig ut av pengene med et minutt eller to. Også hvor mange ganger har du gått inn i handelen og så oppdaget at det ikke var en tilbaketrekking, men en trend reversering Vel, med denne avanserte strategien på 60 minutter, 30 minutter og 15 minutters handler, kommer det til å gjøre det mulig for inngangen å være litt mer tilgivende og også for videreføring av trenden som skal bekreftes før vi går inn i en handel og også, Vi vil se på hvordan du kan forsvare en posisjon hvis alt er borte helt pæreformet. Vi vil også se på 60 minutters handler og slutten av dagen utløp handler. Disse lengre tidsrammer gir oss også en anstendig tid til å begynne å gjøre noe sikring hvis vi liker det. Også, mange av Binary Broker-plattformene har nå gjort seg borte med opsjonsbyggeren og 10 minutters handel. (Det er fortsatt noen få tilgjengelige. Som jeg vil påpeke deg senere.) PowerOption har fortsatt et 10-minutters alternativ, og som du kanskje eller kanskje ikke vet, 24Option som er en av mine favorittplattformer, har opsjoner som utløper omtrent hvert 5. minutt, så det er ganske enkelt å få utløpsperioden som du trenger. Når du er kjent med konseptet med det vi leter etter, så vil du begynne å se hvordan du kan gjøre forskjellige utløpstider. Let8217s har en rask titt på hva vi har nå i denne videoen. Nedlastingskoblingen for indikatorene er i handelsromfora for å bli med, vennligst les dette. Hvis dette er ditt første besøk på nettstedet, så registrer deg for gratis handelsverktøy og nyhetsbrev, og i din første nedlastning vil det forklare hvordan du blir medlem av handelsrommet og fora. ETXCapital Binær Options ETXCapital er regulert av Financial Conduct Authority, London. Bundet handler og få pengene dine tilbake Mulighet til å sette dine egne handelsbeløp 200 Minimum åpningsbalanse 5 Minste handelsbeløp fra 60 sekunder til neste dag utløpstidene Bredt utvalg av aktiva Gratis demo-konto Anbefales på det sterkeste Få din gratis DemoAccount her gtgt Binærvalg Handelskopiering StockPair Binær Valg Stockpair har eksistert i mange år, og er en flott plattform med utløpstid som du kan velge selv. Aldri et problem med betalinger i alle mine år ved å bruke dem. 250 minimum åpningsbalanse. Godtar ikke amerikanske forhandlere skjønt. Idrettsutøver Robotrisikoopplysning USAs regjeringskrevne ansvarsfraskrivelse - Commodity Futures Trading Commission Fremtidige og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Enhet er styrkeansvarsforklaring. Vennligst bruk linkene som er oppgitt for å registrere deg for kontoer hos de anbefalte meglerne. Jeg får en henvisning bonus (takk), men enda viktigere, de er de som jeg bruker og har et godt samarbeid med. Så hvis du noen gang har problemer med megler som jeg har anbefalt og du har registrert deg med, gjennom en av mine koblinger eller bannere, så vil jeg stå med skulder til skulder med deg for å finne ut eventuelle problemer du måtte oppleve. Med samfunnet som vi bygger opp på, hvordan vi handler binære alternativer, gir dette oss kollektivt en ganske sterk forenet front hvis vi noen gang kommer inn i problemer eller dårlig behandling fra meglere. Ved å bruke nettstedet mitt howtotradebinaryoptionsprofitably og anbefalt megler (e), er du enig i at jeg ikke kan holdes ansvarlig for oppførselen til anbefalte meglere. Jeg anbefaler dem i god tro, men selvfølgelig har jeg ingen kontroll over deres oppførsel. Binary Options System som fungerer Dette er et binært tilleggssystem som fungerer ved hjelp av kombinasjonen av indikatorer som jeg vil gi deg og følger den binære alternativstrategien som jeg vil skissere for deg. Hvis du bare noen gang lærer en strategi for handel med binære alternativer, bruker du tiden din til å bli kjent med denne strategien som den fungerer. Du må også ha tålmodigheten til å vente på handlingene å sette opp som jeg forklarer nedenfor og bruk god Money Management for binære alternativer som jeg foreslår på denne siden. Vennligst les og aksepter Risikoopplysninger og ansvarsfraskrivelse nederst på siden før du fortsetter. For å få hendene på indikatorene og malen som brukes her, må du bli med på nyhetsbrevet mitt via påmeldingsskjemaet over øverst til høyre der, og de vil bli sendt til deg umiddelbart. Når du har lastet ned og satt opp indikatoren og malen du mottok fra meg. Diagrammet ditt vil se slik ut: (Jeg skriver denne artikkelen fredag ​​22. juli 2016 klokken 07:20 GMT7) USDJPY M15-diagram ETXCapital Binære opsjoner ETXCapital er regulert av Financial Conduct Authority, London. Bundet handler og få pengene dine tilbake Mulighet til å sette dine egne handelsbeløp 200 Minimum åpningsbalanse 5 Minste handelsbeløp fra 60 sekunder til neste dag utløpstidene Bredt utvalg av aktiva Gratis demo-konto Anbefales på det sterkeste Få din gratis DemoAccount her gtgt Binærvalg Handelskopiering StockPair Binær Valg Stockpair har eksistert i mange år, og er en flott plattform med utløpstid som du kan velge selv. Aldri et problem med betalinger i alle mine år ved å bruke dem. 250 minimum åpningsbalanse. Godtar ikke amerikanske forhandlere skjønt. Idrettsutøver Robotrisikoopplysning USAs regjeringskrevne ansvarsfraskrivelse - Commodity Futures Trading Commission Fremtidige og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Enhet er styrkeansvarsforklaring. Vennligst bruk linkene som er oppgitt for å registrere deg for kontoer hos de anbefalte meglerne. Jeg får en henvisning bonus (takk), men enda viktigere, de er de som jeg bruker og har et godt samarbeid med. Så hvis du noen gang har problemer med megler som jeg har anbefalt og du har registrert deg med, gjennom en av mine koblinger eller bannere, så vil jeg stå med skulder til skulder med deg for å finne ut eventuelle problemer du måtte oppleve. Med samfunnet som vi bygger opp på, hvordan vi handler binære alternativer, gir dette oss kollektivt en ganske sterk forenet front hvis vi noen gang kommer inn i problemer eller dårlig behandling fra meglere. Ved å bruke nettstedet mitt howtotradebinaryoptionsprofitably og anbefalt megler (e), er du enig i at jeg ikke kan holdes ansvarlig for oppførselen til anbefalte meglere. Jeg anbefaler dem i god tro, men selvfølgelig har jeg ingen kontroll over deres oppførsel.

No comments:

Post a Comment