Friday 17 November 2017

Forex Trading Metatrader Indikatorer Av Og Ekspert Rådgivere


MACD Eksempel Ekspert Advisor MACD Eksempel ekspert rådgiver er en kjent ekspert ekspert rådgiver laget av MetaQuotes Software for å implementere en veldig enkel MACD-basert strategi for Forex trading. MACD (Moving Average ConvergenceDivergence) er en av de grunnleggende finansielle handelsindikatorene, som er tilstede i hver MetaTrader-plattform. Denne versjonen av MACD-prøven ble optimalisert spesielt for GBPUSD H4-diagrammet. Denne ekspertrådgiveren bruker kryss av 4 MACD-indikatorer og 2 bevegelige gjennomsnittlige indikatorer for å bestemme retningen for neste posisjon39. MACD-prøven bruker et etterspurt tap for sine bestillinger. Det er derfor det har en svært høy andel av lønnsomme bestillinger. Men denne ekspertrådgiveren bør alltid være aktiv for å stoppe de tapende stillingene i tide. Advarsel Den siste backtesten til denne ekspertrådgiveren i perioden 2006-11-20 til 2013-12-30 har vist en komplett konto wipeout. Ikke kjør denne EA på en live konto Bruk kun for pedagogisk formål. Resultatene nedenfor er utdaterte. Min test av MACD Eksempel MetaTrader ekspertrådgiver viste noen interessante resultater. Jeg brukte GBPUSD H4 diagrammet (jeg optimaliserte det for denne kombinasjonen) med 0,3 standardpartier ordrer. Resultatene var ca 4.450 fortjeneste og om lag 1 030 maksimal uttelling i ett års periode. Kontroller det på en treårsperiode avslørte ikke noen problemer for denne EA. Hva er stop-loss og take-profit brukt av denne EA Det bruker 30 pip take-profit og 60 etterfølgende stopp-tap. Den gjennomsnittlige tapende stillingen er 196 pips. Du kan også sette et vanlig stopp-tap. Den brukes ikke som standard når den er satt til null. Hvor ofte handler det på 4-timers GBPUSD-diagram (de optimale innstillingene) denne EA vil handle om 3 ganger i måneden i gjennomsnitt. Denne EA er ECN-inkompatibel. Det anbefales ikke å handle med ECN (market execution) megler ved hjelp av denne ekspertrådgiveren. Du vil mest sannsynlig se OrderSend Error 130 meldinger når EA prøver å åpne posisjoner. Diskusjonsvarsel Før du stiller grunnleggende spørsmål om installasjon av ekspertrådgivere, vennligst les denne MT4 Expert Advisors Tutorial for å få grunnleggende kunnskap om hvordan du håndterer dem. Har du egne handelsresultater eller andre kommentarer angående denne ekspertrådgiveren? Diskuter MACD Eksempel med andre handelsfolk og MQL-programmerere på ekspertfora. Forex Blog 4. Åpne MQL4-mappe (eller MQL5 hvis du installerer en MT5 EA): 5. Åpne Eksperter-mappen: 6. Lim inn ekspertrådgiverfilen din her: 7. Hvis det er en allerede kompilert fil (.ex4 eller. ex5), så fin. Alt du trenger å gjøre er å gå tilbake til MetaTrader, høyreklikk på Expert Advisors i Navigator subwindow, og klikk Oppdater. Den nye ekspertrådgiveren vil vises i samme Navigator-undervindu: 8. Hvis det ikke er en kompilert fil, men en kildefil (.mq4 eller. mq5), må du dobbeltklikke på ikonet 8212 det åpnes i MQL Editor det er inkludert i MetaTrader-pakken). Nå, enten du trykker på F7 eller klikker Kompiler-knappen: Normalt bør det ikke være noen feil under kompilering. Men hvis det oppstår noen feil i undervinduet i verktøykassen, kan du enten prøve å fikse dem eller kontakte utvikleren av EA8217 for å hjelpe deg med problemet. Vanligvis tar det noen MQL kunnskap og koding ferdigheter for å fikse slike feil. Ingen feilutgang ser slik ut: Kompileringsfeil ser slik ut: 9. Etter at du har kompilert eller kopiert en kjørbar MetaTrader-fil (.ex4 eller. ex5), kan du begynne å bruke ekspertrådgiveren på plattformen. Nå er det på tide å feste det i diagrammet: 10. Sørg for at automatisk handel er aktivert globalt og for den aktuelle ekspertrådgiveren: 11. Du kan også endre noen av advisor8217s inngangsparametere i Inputs-fanen: Dette er det Nå kan du nyte din sakkyndige advisor8217s ytelse. Lykke til med det Hvis du har spørsmål om å installere tilpassede ekspertrådgivere i MetaTrader, vennligst vær ledig for å spørre ved å bruke kommentarskjemaet nedenfor. Peter, noen EA kan jobbe med live konto. Takk for din innsats, jeg har et lite problem, med AMAZING EA som jeg lastet ned, krever denne nyhetshandelsprogramvaren at jeg skriver inn den eksakte timen for nyhetshandelen, jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det, manuelt bruker jeg for å endre den forexfaktoriske tiden som passer til min nigerianske lokale tid, som er GMT1, nå hvordan får jeg nyhetstidspunktet eller vil jeg gjøre min manuelle metode fortsatt med tiden fortsatt, for det andre hva er en standard mye, 1,0, 0,1 eller 0,01, hvordan fjerner jeg EA fra diagrammet hvis jeg er ferdig med handelen. Takk Onyeka fra Nigeria 1. Du må stille tiden avhengig av news8217 tid og MT4 server8217s tid. F. eks Hvis nyhetene kommer ut klokken 15:00 GMT, og servertiden din er GMT3, må du stille Hour til 18. Det spiller ingen rolle hva8217er din lokale tid er, bare MetaTrader server8217s tid er viktig. 2. Et standardparti (1 lot) er 100.000 enheter med handelsvolum (du må bruke 1000 margin for å handle 1 standardparti med 1: 100 innflytelse). 0,1 standardparti er 10.000 enheter av handelsvolum eller mini mye 8211 det krever 100 margin på 1: 100 innflytelse. 0,01 er 1.000 enheter handelsvolum eller mikrosats 8211 det krever 10 margin på 1: 100 innflytelse. 3. Hvis du vil fjerne en ekspertrådgiver fra et diagram, har du tre alternativer: a) Høyreklikk på diagrammet, velg Rådgivere-Fjern. Det vil fjerne din EA fra diagrammet. b) Høyreklikk på diagrammet, velg Rådgivere-egenskaper, Generelt-fanen og fjern merket fra 8220Allow-rådgiver til trade8221. Det vil deaktivere handel for denne EA. c) Klikk på rådgiverikonet i hovedmenyen. Det blir rødt og det vil deaktivere alle rådgiverne i MetaTrader-plattformen. Gerhard Svar: 13. august 2010 klokka 13:42 Hei Andrei. hvordan installerer jeg denne MACD samle EA inn på min eksterne server, jeg kan ikke få EA over. hva må jeg gjøre. Med vennlig hilsen. Gerhard Betyr du VPS-server eller hva som bare kopierer den til 8220experts8221-mappen i MetaTrader-installasjonen. I8217ve har nettopp begynt å teste følgende to EAer. Har du noen svar på følgende spørsmål. 1) I8217m testing Framework på GBPJPY på 15-minutters diagrammet. Trenger du å kopiere indikatorene på diagrammet for å sikre at EA fungerer riktig. For eksempel må CCI være på kartet, og er det noen indikatorer som må være på Phoenix-diagrammet jeg tester på GBPUSD. 2) Går EA-stedet basert på tidsrammen du bruker. For eksempel har jeg rammeverk på 15 minutter, og når jeg bytter diagrammet til 1 minutt, utfører det flere handler flere ganger, selv om jeg nå kjører den i 15 minutter, har jeg utført 3 handler. Er dette riktig. Phoenix og Framwork 1) Nei, du må ikke legge til noen indikatorer på diagrammet for at EA skal fungere skikkelig, de bruker alle nødvendige indikatorer internt. 2) Ja, de fleste EAer handler basert på tidsrammen de er knyttet til. Jeg ser veldig gode resultater fra GBPUSD, men de andre som USDJPY, USDCHF og EURJPY don8217t synes å ha samme presis. Jeg har funnet noen innstillinger på nettet som jeg har endret for de parene. Jeg vil fortelle deg resultatene. I8217ve fant GBPUSD å være veldig presis på 15-minutters diagrammet. Hei Andrei, I8217m testing Framework på GBPJPY for øyeblikket. Den utfører handlingene veldig bra og har alltid en god løp eller lukker posisjonene raskt hvis signalene endres. Hvor jeg ser det kan føre til et problem, men med koden itv hvor det legger til posisjonen under en trend. Jeg hadde det kjører i går kveld og i dag. Det hadde en utmerket oppføring, men lagt til 20 mye til stillingen fra bunnen av trenden før flyturen. Så på toppen av farten lagde det til ytterligere 20 stillinger som alle ble lukket automatisk når markedet og CCI-indikatorene slått. Kjenner du til hvilken metode du kan endre innstillingene for å sikre at stillingen isn8217t legges til som markedstrender og et utvalg av hvor mange posisjoner som kan åpnes på de innledende signalene. Jeg vil gjerne forsøke å stoppe den fra åpningsstillinger når handelen allerede har startet, og også stoppe den fra å åpne posisjoner 200 poeng i et trekk. Du kan øke Interval-inngangsparameteren for å redusere frekvensen av pyramidering av partiene. Andre ting vil kreve en dramatisk kodeendring. Hei der, kan jeg få en ekspertrådgiver som alltid vil varsle meg når RSI krysser 5050-linjen opp eller ned og jeg ber det fungerer med alle perioder og alle tidsrammer. Du kan lage en tråd som ber om denne favoritten på forumet: earnforexforumf12 Hei Andrei, jeg bruker ramme EA, jeg vil bare at EA skal gjøre en handel maks på ikke mer enn tre handler, hvordan kan jeg endre innstillingen fordi EA Fortsett å gå inn i handel og synes å være ingen ending8230. Er dette EA Hedging, takk mye Hei, Andrei, jeg testet Framework. Det ga fortjeneste ganske bra. Men når overskuddet nådde toppen, fikk jeg mye 8220close på stop8221, som lukket ut alle åpne posisjoner ved store tap. Hvorfor skjedde det at en åpen stilling burde vært stengt av 8220TP8221, men det skjedde ikke. Vennligst hjelp Ron, vær så snill å spørre alle Ramme relaterte spørsmål i sin egen forumtråd her: earnforexforumf13framework-17 chiedo scusa, ma questi EA scaricabili, aprono e chiudo le posizioni da soli o bisogna farlo manualmentegrazie. HI Alle, Kan noen hjelpe meg med å få EA Sridhar, og hva8217s problemet Takk for mye EA, spesielt for AdjustableMA8230 I8217m en nybegynner i FX-markedet, og fikk frustrasjon med manuell handel. Håper EA kan endres min trading måte .. Jeg er glad for å være til hjelp. Vennligst spør, om du trenger mer info om MT4 EA-er. Bayu, Indonesia Svar: 19. april 2010 kl 07:26 Jeg prøver allerede EA AdjustableMA i demo-konto. Jeg har problem, hvorfor for 1 par, it8217s åpner 2 posisjon (lang og kort) samtidig innen 1 minutt, og hva betyr 8220extern int Slippage 38221 i AdjustableMA script Jeg bruker denne EA for par av USDCHF og EURJPY, de har spred 3 pips. Passer det sammen med 8220extern int Slippage 38221 som forårsaker problemet Takk for din hjelp. Jeg vet egentlig ikke hvorfor det ville åpne 2 stillinger i forskjellige retninger for ett par8230 8220extern int Slippage 38221 er inngangsparameteren for en prisglidning. Verdien på 3 betyr at buysell-ordrene vil bli vurdert til gode selv om de blir utført til en pris som er verre enn det som er oppgitt med inntil 3. Vennligst jeg er ny i koding, jeg har bare kodet en EA, men jeg har 1 feil å si dobbel Sitater som trengs, kan du hjelpe meg med å løse dette problemet, jeg har virkelig sett på det, og det gir meg hodepine for å finne det kan være fordi jeg ikke vet mye om koding b4, jeg er en medisin. vennligst hjelp meg til å fjerne denne feilen, la meg få e-posten din slik at jeg kan sende deg ea. Takk Loyez BURLOG Kan du fortelle meg hvor jeg kan få EA ved hjelp av stokastisk oscillatorindikator Jeg installerte EA med MACD i de siste 2 dagene, men til nå virker det aldri jeg beholder den opprinnelige innstillingen noen med dette problemet før jeg takker en EA med RSI (kjøp når RSIgt50 og selger når RSIlt50). Denne EA fungerer bra i Strategy Tester, men det virker ikke når jeg legger det i live-diagrammet (ingen handel åpnes). I tillegg kan jeg ikke åpne RSI-filen fra mappen EA som veiledning, men fra MetaEditor. Kan noen hjelpe meg med å løse disse to problemene. Tusen takk på forhånd Vennligst bruk vårt forum for slike spørsmål. Hei, jeg har nettopp begynt å dabble i Forex med en brukerkonto og jeg har nettopp åpnet en Live-konto. I8217m interessert i din nedlastbare EA8217s 8211 kan du anbefale den som8217s sannsynligvis vil hjelpe meg mest som en nybegynner takk. Hvordan kan en EA hjelpe deg som en nybegynner Det vil handle for deg, men det vunnet8217t hjelper deg med å lære noe. Prøv Justerbar MA. Å følge opp på den siste meldingen, en som ville bytte om at8217s mulig hei jeg8217m begynner i dette feltet. Jeg ble brukt Phoenix ea inn i min gpbusd-diagram og smilet ble vist. men problemet er min ea did8217t gjøre noen handel etter at jeg forlater det for en hel dag. hva skal jeg gjøre for å få det til å håndtere min handel, og jeg skal gå på jobb. eller jeg manglet et hvilket som helst trinn under påført det i diagrammet mitt. tq .. 1. Hvilken tidsramme bruker du 2. Var det noen feil i journal eller eksperter logger hei, er en nybegynner og hadde installert Phoenix EA på MT4 med 15mnts tidsramme og et smilende ansikt, men det kunne ikke utføre noen handel , hva kan være problemet takk. Enten venter du ikke lenge nok for at den skal handle, eller det er noen feil i utførelsen. I sistnevnte tilfelle, vær så snill, se etter feil i ekspert - og journalsloggene på plattformen din. Jeg hørte FxDialogue har den eneste Excel-pluggen for MT4. Du trenger ikke noen programmeringskunnskap eller å gjøre makroer eller spørre noen om hjelp jeg står overfor ett problem .. Jeg kan8217t legge ved min egen EA i diagrammet mitt .. noen ide hvorfor dette skjer .. men andre EA (gratis fra internett) kan du vite , det er veldig vanskelig for meg å foreslå noe uten detaljer om ditt problem8230 uansett takk fy time8230 situasjonen som this8230 1.i lime allerede ekstern EA i c: programfil meta trader ekspert 2. Etter det åpner jeg MT og jeg så min eksterne EA i sakkyndig rådgiver ..så jeg vil ha oppsummering til å kartlegge, men det kan ikke skje i diagrammet. Det skal skrive ut noen melding i fanene Eksperter eller Journal i Terminal-vinduet på MT4. Prøv igjen og se deg der. Deretter kan du fortelle meg om det er feilmeldinger og hva er de. 1. Ingen meldingskasse comeout etter klikk modifisere i sakkyndig rådgiver 2.no meldingsboks comeout eller dsiplay etter dra til diagram Der won8217t være noen melding bokser. Feilene vil bli vist i fanene Eksperter eller Journal i Terminal-vinduet på MT4. hai .. så langt ingen feil i logg eller journal eller ekspert tab8230 .. jeg har ingen anelse om hvorfor dette kan8217t run8230 Del det på noen fil hosting (som rapidshare) og gi meg en link. Jeg skal se på EA-en din. Jeg er ny til FX. Jeg har lastet ned noen EA til min mt4, etter å ha samlet hver av dem, ville det ikke være noen feilmelding, men hvis jeg testet det på nytt, ville det gi (uovertruffen datafeilvolumgrense overskredet.) Hva kan problemet være med alle EA jeg har lastet ned. Uovertruffen datafeil er en feil på dataene som er lagret i MetaTrader-plattformen, ikke feilen til EA. Du kan prøve å fjerne MetaTrader-installasjonen helt og deretter installere den på nytt. Ea fungerer veldig pent på min demo-konto , men når jeg prøver å laste den inn på min virkelige konto, får jeg x (ingen smilende ansikt) 8230.it8217s ikke fungerer. Det eneste jeg ser i ekspertfanen er det en melding som sier uendelig grunn 1. hva gjør jeg feil Forsøkte du å sette 8220Allow live trading8221 til ON når du legger til EA, bruker jeg MT4 med innebygd EA. Som forklart av selskapet har jeg satt EA og aktivert og aktivert automatisk handel. Jeg har satt nødvendig LOT størrelse og TPStop Loss alt. Men det gjør aldri handel. I diagrammet l ogo av EA (smilende ansikt) vist og sier at det er aktivert, men det er fortsatt noe som mangler jeg tror. Hjelp. For hvor lenge ble slått på uten handel Er det noen utdata i Journal eller Experts-fanene i terminalvinduet admin: For hvor lenge ble slått på uten handel Er det noen utdata i Journal eller Experts-fanene i terminalvinduet jeg snudde det på wholeday men ingen handel gjennomført. I journalfanevinduet nevnte det noe teknisk språk, men det var heller ikke noe fagregister. Det ville være bedre hvis du laget skjermbildet av Journal og Experts-fanene i MetaTrader når EA er vedlagt og lagt ut linkene til dem her. Jeg lurer bare på om vi må betale for EA når vi bruker det i livekonto eller det er fortsatt gratis (jeg bruker for øyeblikket det i demo-kontoen) Takk. Det avhenger av EA. Alle EAene presentert på EarnForex er de frie. Hvor fikk du din, jeg fikk den fra EarnForex. Uansett, kan jeg vite hvordan å knytte EA til bare en bestemt tidsramme. La oss si at jeg vil at den skal utføre på H1-grafen, jeg må bare dra den til diagrammet og aktivere det riktig. Men når jeg vender meg til andre tidsrammer (samme valuta par), EA er også der og så jeg aner ikke det handler på hvilken tid frame8230 Jeg beklager, men jeg er ny på dette. Når du endrer tidsrammen i diagrammet med en vedlagt EA, laster EA automatisk til den nye tidsrammen. It8217s anbefales ikke å endre tidsrammen for et diagram med en aktiv EA hvis du ikke vil rote med sitt arbeid. It8217s bedre å åpne et nytt diagram hvis du vil analysere det på forskjellige tidsrammer. Takk for alt du hjelper med gratis EAer, men jeg tenkte å forstå hvordan hver EAS fungerer, er den eneste hemmeligheten, så man kan også endre imputparametrene. Jeg har problemer med binario, på grunn av det faktum at det åpner kjøp og salg av handler samtidig med at begge har blitt rammet og dermed hele tiden slutt på tap. Takk for din forventede svar Du kan stille spørsmål knyttet til Binario EA på sin dedikerte forumtråd: earnforexforumf13binario-23MT4 Indikatorer og ekspertrådgivere (EAs) er alltid i høy etterspørsel, spesielt etablerte handelsfolk som tidligere har handlet Forex, foretrekker å få signaler direkte på sine datamaskiner . Fordelene er at du vet at signalene genereres på din egen maskin, og du får handelsvarsler øyeblikket de genereres. Ingen forsinkelser på grunn av en signalplattform som kan være sakte, og markedsdataene dine leveres av en uavhengig tredjepart. Vi har fått mange forespørsler om MT45 (MetaTrader) indikatorer som kan brukes som signaler for binær opsjonshandel, og derfor bestemte vi oss for å finne de beste systemene som er tilgjengelige for å hjelpe deg. NY. Få en av disse indikatorene (du får velge hvilken) GRATIS når du registrerer deg med SnapCash Binary. Bare send meg en skjermbilde som viser at du er registrert og bruker SnapCash Binær og hvilken indikator du vil ha og få den gratis Din egen automatiserte handelssignaler Hvis du noen gang har ønsket å være mer i kontroll over dine handelssignaler i stedet for å stole på noen ekstern handel plattformen for å gi deg levende handelssignaler, så er dette for deg MetaTrader-plattformen er trolig den mest brukte handelsprogramvareplattformen i verden siden den kan skryte av over 500 000 mobilbrukere og mange flere desktop-forhandlere. Det er et enormt antall handelsfolk som alle stoler på på og stole på MetaTrader for å gi dem nøyaktige og rettidige handelssignaler og å utføre sine forretninger med lyshastighet. Det du kanskje ikke vet er at it8217s er super lett å sette opp, og at den kan gi deg en jevn strøm av handelssignaler som ikke bare kan gi deg øyeblikkelig melding om nye handelsmuligheter i løpet av dagen, men det kan til og med send push meldinger direkte til mobiltelefonen din Dette betyr at du kan få dine egne handelssignaler uten å måtte logge på et nettsted som gir deg handelssignaler. Få dine egne handelssignaler her, ved å bruke de samme MetaTrader-indikatorene som vi har brukt i mange år i vår egen handel, så vel som handelsindikatorer som aldri har blitt utgitt for publikum før. It8217s her Indikatorene som vi bruker til våre egne handelsstrategier, hvorav de fleste aldri har vært tilgjengelige for publikum før, kan nå være ditt. Velg en, tre eller fem av våre beste indikatorer nedenfor, og følg de raske og enkle trinnene for å installere dem. på systemet ditt, og du vil være i full kontroll over dine egne handelssignaler. Disse indikatorene kan brukes til enhver tidsramme du velger, helt fra 60 sekunder til timediagrammer. 1. EasyTradingSignals-TrendCluster 8211 Denne indikatoren gir deg flere handelsmuligheter når det oppdager en sterk trend. Få GRATIS DEMO-versjonen HER. 2. EasyTradingSignals-PowerPOP 8211 Denne indikatoren oppdager når en trend8217s styrke er utarmet og den er i ferd med å reversere. Få GRATIS DEMO-versjonen HER. Plukk opptil 5 indikatorer MERK: Det er ingen tilbakebetalinger tilgjengelig for de betalte indikatorene fordi når du har dem, er det ingen måte for oss å bestemme at du ikke allerede har laget en kopi for deg selv. Bruk demoversjonene til å gjøre deg kjent med indikatorene du vil kjøpe når det er mulig. Du må ikke selge eller distribuere betalte versjoner av indikatorene til noen annen person eller bedrift, det er til eget bruk. Disse er bare handelsindikatorer, de er ikke perfekte, og selv om de vil hjelpe deg i din handel, utgjør de ikke investeringsrådgivning i noen form. Hvis du vil ha to indikatorer GRATIS, ta en titt på vårt eksklusive tilbud når du registrerer deg for CodeFibo Commercial Signal Indicators og EAs. Boss Indicator er en profesjonell MetaTrader-indikator som viser deg nøyaktig hvor nøyaktig det er. Du vil kunne gjøre tester på det og få dine egne handelssignaler ved hjelp av din egen datamaskin. Se videoen under for å se hvordan den fungerer. Boss-indikatoren er tilgjengelig for en engangspris på 249. MT4-indikatoren nedenfor er BOSS-indikatoren som er basert på en Neural Network-algoritme, hvis det høres interessant for deg, og deretter klikker du på banneret under for å finne ut mer. Postnavigasjon Online Trading er for 18. Denne bloggen er IKKE under eierskap av et binært alternativ selskap. CFTC-RESPECT. ORG PLEDGED BLOG. Mer informasjon kan bli funnet på CFTC-RESPECT. ORG Det er i henhold til loven å kreve amerikanske personer å kjøpe og selge varemerker, selv om de kalles forutsigelseskontrakter, med mindre de er notert for handel og handlet på CFTC-registrert utveksling eller med mindre lovlig fritatt. Kravet på handel med børs er viktig av en rekke årsaker, blant annet at den gjør det mulig for CFTC å politiere markedsaktivitet og beskytte markedets integritet. Dagens tiltak bør gjøre det klart at vi vil gripe inn i prognosemarkedene, uansett hvor de kan være basert, når deres amerikanske aktiviteter bryter med varemerkeloven eller CFTCs regelverket. I henhold til FTC-retningslinjene har easytradingsignals økonomiske forhold til noen av produktene og tjenestene nevnt på denne nettsiden, og easytradingsignals kan kompenseres dersom forbrukerne velger å klikke disse koblingene i innholdet og til slutt registrere seg for dem. USA REGNSKAPSMELDING: Binary Options Bedrifter er ikke regulert i USA. Disse selskapene er ikke overvåket, knyttet eller tilknyttet noen av regulatoriske byråer som Commodity Futures Trading Commission (CFTC), National Futures Association (NFA), Securities and Exchange Commission (SEC) eller Financial Regulatory Authority (FINRA). Vær oppmerksom på at uregelmessig handelsaktivitet av amerikanske borgere anses ulovlig. Handel på egen risiko. Amerikanske myndigheter påkrevd ansvarsfraskrivelse US Government Required Disclaimer Lager, opsjoner, binære alternativer, Forex og Future trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i aksjene, binære alternativer eller futures-markeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape spesielt med leveraged instrumenter som binær opsjonshandel, futures trading eller forex trading. Dette nettstedet er verken en oppfordring eller et tilbud til BuySell-aksjer, futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på denne nettsiden. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Du kan også miste alle pengene dine fort på grunn av: dårlige markedsforhold, mekanisk feil, følelsesmessige induserte feil, nyhetsoverraskelser og inntjeningsutgivelser. Risikodisponering: Digitbot LLC og dette nettstedet aksepterer ikke noe ansvar for tap eller skade som følge av tillit til informasjonen på dette nettstedet, dette inkluderer utdannelsesmateriale, prisopplysninger og diagrammer og analyse. Vær oppmerksom på at risikoen forbundet med handel med finansmarkedene aldri investerer mer penger enn du kan risikere å miste. Risikoen ved handel med binære alternativer er høy og kan ikke være egnet for alle investorer. Binær opsjonskanal beholder ikke ansvaret for eventuelle handelstap du måtte møte som følge av bruk av dataene som er hostet på dette nettstedet. Dataene og sitatene på denne nettsiden er ikke gitt av børser, men heller av markeds beslutningstakere. Så prisene kan være forskjellige fra valutakursene og kan ikke være nøyaktige til realtidspriser. De leveres som en guide til handel i stedet for for handelsformål. Handel i valutamarkedet er en utfordrende mulighet hvor over gjennomsnittlig avkastning er tilgjengelig for utdannede og erfarne investorer som er villige til å ta over gjennomsnittlig risiko. Men før du bestemmer deg for å delta i valutahandel (FX), bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikovillighet. Ikke invester penger du ikke har råd til å tape. Forex, futures og opsjonshandel har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i Forex, futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette nettstedet er verken en oppfordring eller et bud på BuySell Forex futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på denne nettsiden. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Det er stor eksponering for risiko i enhver valutatransaksjon. Enhver transaksjon som involverer valutaer innebærer risiko, inkludert, men ikke begrenset til, potensialet for å endre politiske og økonomiske forhold som kan vesentlig påvirke prisen eller likviditeten til en valuta. Mer over betyr det at FX-handel medfører at enhver markedsbevegelse vil ha en like proporsjonal effekt på dine deponerte midler. Dette kan fungere mot deg så godt som for deg. Muligheten er at du kan opprettholde et totalt tap av innledende marginfond og være pålagt å sette inn ekstra midler for å opprettholde posisjonen din. Hvis du ikke møter noen marginanrop innen foreskrevet tid, vil din stilling bli likvidert og du vil være ansvarlig for eventuelle tap. Investorer kan redusere risikoeksponeringen ved å benytte risikoreduserende strategier som stop-loss eller limit orders. CFTC RULE 4.41 HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. SISTE DISCLAIMER OG SERVICEVILKÅR Informasjonen på dette nettstedet er kun til pedagogisk og underholdningsformål. Digitbot LLC og EasyTradingSignals gir ikke råd eller er kvalifisert eller lisensiert for å gi økonomisk rådgivning. Du må søke veiledning fra dine personlige rådgivere før du handler på denne informasjonen. Handel kan føre til tap. Vi tar ikke ansvar for eventuelle tap du måtte pådra deg. Ikke invester mer enn du har råd til å tape. Vennligst se andre ansvarsfraskrivelser og advarsler andre steder på dette nettstedet. Ved å gå inn på våre nettsteder og vise våre Twitter - eller Facebook-statusoppdateringer for å kjøpe våre e-bøker og eller kjøpe vår programvare og våre tjenester, samtykker du i å holde eierskap, prinsipper, ledere og alle tilknyttede partnere av EasyTradingSignals uheldig, for alle tap du måtte ha pådra seg ved å kjøpe og bruke noen av Digitbot LLC og EasyTradingSignals Trading Systems eller andre handelssystemer, utdannings - eller handelsbøker, handelssignaler eller plattformer, roboter eller ekspertrådgivere (EAs) du kan kjøpe gjennom vår anbefaling. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. Faktisk er det ofte skarpe forskjeller mellom hypotetiske resultatresultater og de faktiske resultatene som senere oppnås ved et bestemt handelsprogram. Hypotetisk handel innebærer ikke økonomisk risiko, og ingen hypotetisk handelsregnskap kan fullt ut redegjøre for virkningen av finansiell risiko i faktisk handel. All informasjon på denne nettsiden eller et produkt som er kjøpt fra denne nettsiden, er kun til pedagogisk og underholdningsformål, og er ikke ment å gi økonomisk rådgivning. Eventuelle utsagn om fortjeneste eller inntekt, uttrykt eller underforstått, representerer ikke en garanti. Din faktiske handel kan resultere i tap da det ikke er garantert noe handelssystem. Du aksepterer fullt ansvar for dine handlinger, handler, fortjeneste eller tap, og godtar å holde Digitbot LLC og EasyTradingSignals, nettstedets juridiske eiere og eventuelle autoriserte distributører av denne informasjonen ufarlig på alle måter. Bruk av våre produkter utgjør aksept av brukeravtalen. Amerikanske forhandlere er påminnet om at Nadex for øyeblikket er den eneste fullt regulerte amerikanske binære opsjonsmegleren. Opplysning: Eierne av dette nettstedet kan betales for å anbefale Regal Assets. Innholdet på denne nettsiden, inkludert eventuelle positive anmeldelser av Regal Assets og andre vurderinger, er kanskje ikke nøytral eller uavhengig. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler: Finn ut mer. Okay takk

No comments:

Post a Comment