Wednesday 15 November 2017

Gci Forex Trading Demo


Daily News av GCI Trading Experts Vi er glade for å kunngjøre at vi har satt opp en ny nettadresse med Daily Forex News: forexnews. gcitrading Alle hovedvalutaer (EURUSD, GBPUSD, USDJPY, USDCHF, USDCAD, AUDUSD) og varer (gull, sølv, Råolje) analyseres daglig og i dybden. Våre markedsanalytikere utarbeider også ditt daglige markedssnapshot, som i en nyhetsartikkel gir all den informasjonen du trenger for å starte din handelsdag med hell. At8217 er ikke det eneste vi har gjort for deg Vi vet så godt som du gjør det i Forex hvert sekund, så vi spurte oss hva som ville være de beste metodene for å gjøre disse nyhetsartiklene tilgjengelige for deg. Svaret vi kom opp med, er å duplisere nyheter på ulike støttesteder: Dedikert nyhetswebside: Det er her de komplette nyhetene blir lagt ut daglig. Twitter-konto: Hver nyhetsartikkel er kunngjør av en tweet, og gir deg beskjed når nyheten er tilgjengelig på det dedikerte nettstedet. RSS-feed: for å motta de siste oppdateringene daglig i din favorittnyhetsleser eller e-postklient. Facebook: hvis you8217re på Facebook kom og besøk oss Vi har en fan dedikert til våre siste nyheter, bare for deg. We8217ve har alt dekket og du får alt i tide Vi gleder oss til å se deg på vårt nyhetssider, RSS-feed, Twitter og på Facebook. Hvis det er en annen måte som du vil motta våre nyheter, bare gi oss beskjed, og vi vil gjerne implementere det hvis det er mulig. Fellesskapssjef 8211 GCI FinancialGCI US LLC er en registrert uavhengig innledende megler med CFTC og medlem av National Futures Association (NFA 481530 ). Forex trading innebærer betydelig risiko for tap og er ikke egnet for alle investorer. Før du bestemmer deg for å delta i Forex-markedet, bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikovillighet. Viktigst, ikke invester penger du ikke har råd til å tape. Det er betydelig eksponering for risiko i enhver valutakurstransaksjon, inkludert, men ikke begrenset til, innflytelse, kredittverdighet, begrenset regulatorisk beskyttelse og markedsvolatilitet som kan vesentlig påvirke prisen eller likviditeten til et valuta - eller valutapar. Den utgjorte karakteren av forex trading betyr at enhver markedsbevegelse vil bli forstørret. Dette kan fungere mot deg så godt som for deg. Muligheten er at du kan opprettholde et totalt tap av innledende marginfond og være pålagt å sette inn ekstra midler for å opprettholde posisjonen din. Hvis du ikke oppfyller noen krav til margin, kan din stilling bli likvidert og du vil være ansvarlig for eventuelle tap. Det er risiko forbundet med handel på en internettbasert plattform, inkludert, men ikke begrenset til, feil på maskinvare, programvare og Internett-tilkobling. Denne risikovarselet er gitt til deg av GCI US LLC og utfyller CFTC-risikobevisopplysningen som vil bli gitt til deg av Retail Foreign Dealer med hvem du åpner en konto. Full risikoopplysning (1) GCI US LLC aksepterer bare klienter som er borgere eller innbyggere i USA. Ikke-amerikanske. personer kan ikke åpne en konto gjennom GCI US LLC på dette tidspunktet. GCI Financial Reviews and Ratings Tan 7 år siden SCAM GCI Financial er en svindel, svindel. Du vil være fornøyd med dem til du begynner å tjene penger. I tre måneder gci. ru gcitrading) ønsker ikke å betale 1200 jeg tjente strengt i samsvar med min avtale med dem. IFSC ifsc. gov. bzlicensedprovider. htmlf som GCI refererer til regulator gjør ikke noe. Tenk bare to ganger før du åpner konto hos GCI. Jacko 7 år siden SCAM ved første øyekast GCI ser bra ut 400: 1 handler, flott plattform osv. Jeg overførte 2100 USD til dem etter fullstendig å mestre demoen, gikk live for å motta 800 tap første natt jeg var veldig forvirret og gikk over hva som hadde skjedd for mange timer jeg wa snakker med teknisk støtte via chat og de fortalte meg at jeg ikke hadde plassert mine bestillinger rett og rådet meg til å gjøre det, da prøvde jeg den andre natten, akkurat som de hadde rådet til, endte opp med et 450-tap, så jeg mener som en ny handelsmann jeg tenkte så mye som du er her for å tjene penger im, i hvert fall ikke å miste så mye syk chat igjen og spørre hva som skjedde med begge netter jeg hadde EXTREAM problemer med å lukke åpne handler, så vel som å plassere de prommised for å få forsinkelsen fjernet for neste kveld denne kvelden viste lovende jeg var i fortjeneste på 500 på mengden mye jeg hadde postet jeg bestemte meg for å selge det tok 1 minutt for å lukke ut jeg var opp 10 hele lys fra kjøpet alle vet det første dekker brokera gi deg 9 lys av fortjeneste da jeg så tilbake på rapporten, lukkede meg ut på -420 og markedet gikk aldri ned for resten av natten, det var ikke mulig, de vil ikke forklare at de spretter meg fra tekststøtte til tekststøtte og jeg har ikke fått noe der jeg har bedt om mine gjenværende penger, bli sendt tilbake til min kanadiske BMO-konto, og vi vil se hvordan jeg lager ut plattformen, jeg vil rangere 1010 hvis det ikke var noe morsomt forretninger i bakenden. Meta4 virker fantastisk, men IKKE BRUK GCI de er mer enn skarpe og de støtter opp det ved å ikke svare, for ikke å nevne at det er 100 umulig å tjene penger på GCI, spesielt når du er i en fortjeneste-situasjon, og de hevder at markedet er flyttet, og det gjorde ikke tilfelle LUKKET quotSCAMquot Ijaz Hussain 7 år siden SCAM GCI er en stor svindel, hvis du gjør fortjeneste, er alt de gjør, juster kontoen din og enkelt sagt. Av markedet Traders. De vil slutte å svare på e-postene dine og vil ikke snakke med deg på live chat. når du ringer dem, er de opptatt i møter. De 20000USD fra kontoen min. Hold deg unna denne megleren. lur meg en gang. 7 år siden SCAM Jeg kan tro at disse gutta fortsatt er i virksomhet Jeg brukte dem i noen måneder i 2003 og de lurte meg 4,500 USD. Jeg hadde satt en stoppordre i, og de hadde lukket min stilling da markedet aldri engang handlet til den nevnte prisen. Jeg pleide å jobbe som en egenkapitalhandler og jeg vet når handelen ikke ser riktig ut, men det tar ikke en ekspert å se at et stopp ikke burde ha gått av hvis markedet aldri handler til stoppprisen. De stjal bokstavelig talt mine penger, og jeg kunne ikke tro det. Jeg ringte for å klage, men de hadde allerede pengene mine og weren039t kommer til å gi den tilbake. Så lukket jeg umiddelbart kontoen min.

No comments:

Post a Comment