Monday 27 November 2017

Fxopen Ecn Forex Trading


Hvordan FXOpen hjelper deg med å tjene på Forex-markedet Lav provisjon Sprer fra 0 pips Sikkerhet av midler Ingen interessekonflikter Lav ECN-provisjon med FXOpen FXOpen belaster halvturneringskommisjonen på 1,8 -2,5 enheter av basisvaluta for å åpne en 1-posisjon og rundkjøringsprovisjonen på 3,65 enheter av basisvaluta for åpning og lukning av en 1-stilling. Lar sammenligne handel i en Market Maker-konto med et fast spredning og handel i FXOpen ECN-kontoen. Vi foreslår at du beregner prisen du vil betale megler for å åpne en 50-plassering i måneden, f. eks. 20 mye USDCHF og 30 mye USDJPY. 50 mye i måneden 20 mye USDCHF 30 mye USDJPY Beregninger for en Market Maker-konto med fast spredning: 20 mye USDCHF 3 pips (30 USD) 600 USD 30 mye USDJPY 2 pips (20 USD) 600 USD Beregninger for ECN: ECN trading reduserer Din provisjon koster 20 mye USDCHF per måned og 30 masse USDJPY per måned Flytende spreads i ECN-kontoer Ifølge Myfxbook-uavhengige data er gjennomsnittlig spredning med FXOpen for USDCHF 0,4 pips (41 lot) Gjennomsnittlig spredning for USDJPY er 0,2 pips (21 mye ). ECN trading kostnader for USDCHF: (4 USD spredt 5 USD provisjon) x 20 mye 180 USD. ECN trading kostnader for USDJPY: (2 USD spread 5 USD provisjon) x 30 mye 210 USD. TOTAL. Din provisjon beløper til 1 200 USD for 50 partier TOTALT. Din provisjon er omtrent 390 USD for 50 deltakelse Konklusjon: ECN-handelskostnadene er 3 ganger lavere sammenlignet med fastprishandelskostnader i en Market Maker (MM) - konto. MM-modellen vil koste 1200 USD for 50 partier, mens ECN-modellen bare er 390 USD, som er 810 USD mindre. Sammenliknet med MM-handelsmodellen med faste spreads og ingen provisjoner, reduserer ECN-handelsmodellen med flytende spreads og provisjoner betydelige kostnader. 3 ganger lavere provisjonskostnader Beregningen er omtrentlig uten andre markedsforhold iht. Beste spreads. I henhold til uavhengige data fra Myfxbook, er FXOpen en av Forex meglere med de laveste spreads for sine kunder. Sprer fra 0 pips Høy likviditet Umiddelbar ordreutførelse. Sikkerhet for FXOpen-klientfondene Bedrifter i FXOpen Group er regulert av FCA (UK) og ASIC (AU). FXOpen er medlem av Finanskommisjonen. Når du handler med FXOpen får du: Mange fordeler for det største resultatet. Alle klienthandler går direkte til våre LP'er (Likviditetsleverandører). Med ECN-modellen FXOpen fortjener kun fra provisjonen belastet kundernes handler. På FXOpen oppdaterer vi kontinuerlig våre tjenester for å skape de beste handelsbetingelsene som er mulige for våre kunder, slik at de kan øke sin handelsvolum og potensielle inntekter. Handel på Forex markedet innebærer betydelige risikoer, inkludert fullstendig mulig tap av midler og andre tap og er ikke egnet for alle medlemmer. Klienter bør ta en uavhengig vurdering av om handel er hensiktsmessig for dem i lys av deres økonomiske tilstand, investeringserfaring, risikotoleranse og andre faktorer. Sebastian. Tyskland. Handelskonto 2XXXX7 Søndag 10. juni 2012 Damer og herrer, hvis du vet hvilken tid det er akkurat nå, vet jeg ikke hvordan det er med deg, men jeg har 22:00. Og du vet hvilken tid det var en time siden 21.00. Og to timer siden 20:00. Hva gjør all denne tiden felles BROKEN FXOPEN. INGEN FORBINDELSE. SELV DERES WEBSITE ER IKKE TILGJENGELIG. 404 ikke funnet - er alt du leser om dem. Jeg er åpen for kort fortjeneste for rundt 1.900 USD, og ​​jeg kan ikke lukke. Klag og du kan skrive hvor jeg vil ringe - jeg er bare ute av vinduet. Jeg kan ikke gjøre noe fordi ingenting virker Vi faller stadig ut med serverforbindelsene - permanent Dette er ikke bare i dag. Omtrent en måned siden virket ikke om 12 timers tilkobling om gangen. Hver dag kommer det av og til igjen hopper. Så snart jeg kan, så velger jeg alle pengene mine og sletter derfra. det faktum at nettstedet fortsatt er utenfor, merkelig nok, fører de til omtrent 200 000 kontoer. Det er helt uakseptabelt atferd forex megler Jafar Calley. FXOpen, Australia. Handelskonto 3XXX9 tirsdag 8. mai 2012 Manash. refererer du til World Finance Award for Best Broker i Australasia For å svare på spørsmålet ditt, er FXOpen en pålitelig og anstendig megler å handle med. FXOpen ECN-kontoer gir deg det beste i gjennomføring, likviditetsbasseng og gjennomsiktighet. Torsdag 3. mai 2012 Du hevder at FXOpen ble utnevnt til beste forex megler for 2011 i Australia, IBFX og GOMARKET hevder også det samme, kan du fortelle hvem som er riktig. I tillegg kan enhver kropp foreslå en anstendig og rimelig forex megler eller megler navn å handle med. FXOpen FXOpen Review FXOpen er en global forex megler, regulert i Storbritannia og Australia. I motsetning til de fleste meglere begynte den som et utdannelsesenter tilbake i 2003, og siden den lanserte meglingstjenester to år senere, fokuserte FxOpen på handelsinteresser. FxOpen er en internasjonal online trading megler, som tilbyr tjenester for handel i finansielle markeder til både retail og institusjonelle investorer. FxOpen er et registrert firmanavn til FXOpen Ltd. et selskap som er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority (FCA). Den har også et søsterselskap i Australlia - FXOpen AU Pty Ltd., som er behørig lisensiert av Australian Securities and Investments Commission (ASIC). Megleren hadde også en New Zealand-enhet, men den ble avregistrert i 2015. I tillegg opererer FXOpen også en offshore-enhet, FXOpen Markets Limited, som er registrert i Nevis. Sikkerhet av fondene The UKrsquos FCA og Australiarsquos ASIC er en av de mest anerkjente finansielle watchdogs verden over. Både britiske og australske regulerte meglere må holde kundens midler i segregerte kontoer, skilt fra selskapets driftsmidler. UK-baserte meglerhus må opprettholde netto materielle eiendeler på minst euro730 000 som et bevis for finansiell stabilitet, mens Aussie forex meglere må holde minst 1 million. Dessuten er klienter i britiske meglere dekket av FSCS (Financial Services Compensation Scheme). I tilfelle selskapets insolvens kan FSCS betale kompensasjon opp til maksimalt pund50.000 per person per regulert enhet. I motsetning til britiske baserte meglerhus, er australske dekkes ikke av noen kompensasjonsordning. Handelsbetingelser Minimum innledende innskudd Du kan begynne å handle med FxOpen med bare 1, noe som er et attraktivt tilbud, spesielt når det kommer fra en anerkjent og godt regulert megler. Ikke desto mindre anbefaler vi deg å investere 100 og dra nytte av ECN-utførelsen. Gjennomsnittlig spreads amp Commissions FxOpen tilbyr flytende spreads, som varierer etter konto kategori. De typiske på provisjonsfri STP-kontoen er rundt 1,6 pips på EURUSD, som er over gjennomsnittet. Spred på ECN-konto starter fra 0,2 pips på EURUSD, de typiske er rundt 0,5 pips, og en provisjon på 5 per lot (per side) gjelder. Så, som det viser seg gjennomsnittlig kostnad for handel per lot for EURUSD-paret på disse kontoene er omtrent 1,5 pips, som ligger på den øvre enden av gjennomsnittet. Dessuten er provisjonsrabatter tilgjengelig for høyvolumhandlere og så med egenkapital over 1000. Til sammenligning tilbyr FxPro gjennomsnittlige spreads så lave som 0,4 pips på EURUSD for sine cTrader-kontoer (ECN) og koster 4,5 per lot. For ytterligere informasjon, kan du se opp og sammenligne sanntidsspread fra 15 ledende meglere. forexbrokerzforex-broker-sammenligning Maksimalt heftefrekvens på FxOpen er opp til 1: 500. En slik innflytelse anses å være relativt høy, selv om mange andre FCA-regulerte meglere tilbyr tilsvarende løftestrømmer. For eksempel gir ledende EU-meglerhus FxPro innflytelse opp til 1: 500. Du kan sjekke ut en liste over forex meglere som tilbyr innflytelse lik eller overstiger 1: 500 her. Vær oppmerksom på at investering i over-the-counter derivater med høy innflytelse innebærer betydelige risikoer. Som de fleste forex meglere, støtter FxOpen MetaTrader4 (MT4) plattformen. Siden 2005 har MetaTrader 4 hatt tittelen på den mest populære Forex trading terminalen, og fortsetter å bli foretrukket av de fleste investorer og meglerhus. MT4 har et brukervennlig grensesnitt, og tilbyr alle behov for næringsdrivende: avansert kartleggingspakke, en rekke tekniske indikatorer, omfattende tilbakeblikksmiljø og en rekke Expert Advisors (EAs). Med denne megleren kommer det som desktop, web og mobile versjoner. FXOpenrsquos web MT4. Klikk for å forstørre . FXOpen hevder å være den første megleren som tilbyr sine kunder direkte tilgang til interbank likviditet og ECN trading via MetaTrader 4 i 2009. Standard Forex MT4 kapasiteter er utvidet og supplert med brokersndash Liquidity Aggregator løsning. Nå sikrer FXOpen ECN øyeblikkelig og feilfri ordreeksjon til de beste prisene fra mer enn 10 banker og andre likviditetsleverandører. FxOpen har dessuten samarbeidet med ZuluTrade og MyFXBook for å tilby sine kunder avanserte automatiske handelsalternativer. VPS-tjenesten er også tilgjengelig med denne megleren, slik at forhandlere kan installere sine favoritt EA-applikasjoner og få dem til å kjøre 245 uten at PCen skal være på. MT4 VPS hosting med denne megleren er gratis for nye og eksisterende kunder som legger inn minimum 5000 eller handelsvolumer på USD 10.000.000 (per kalendermåned). Betalingsmåter Kunder av FxOpen kan velge fra et bredt spekter av betalingsmåter: via kredittkortkort, (Visa, MasterCard, Maestro), banktråd, Skrill, Neteller, Payza, WebMoney, SorexPay, Yandex Money, FasaPay. IntellectMoney, OKPAY, ePayments, RBK Money, China Union Pay and Bitcoin og ETH. Også er en rekke lokale overføringer tilgjengelig, samt FXOpen Prepaid Cards. Innskudd og uttak avgifter gjelder - for ytterligere informasjon, kan du referere til brokerrsquos nettside. Konklusjon FxOpen er en anerkjent valuta - og CFD-megler med sterk regulering, mer enn 10 års erfaring på valutamarkedet, diversifisert produktportefølje og attraktive forhold. Vi liker spesielt ECN-tilbudene på den berømte MT4-plattformen. I et nøtteskall, her er fordelene og ulemper med hensyn til denne megleren: Traders vurderinger for FXOpen Legg til anmeldelse FORSIKTIG FOR ALLE OPERATORER, STOL MINE PENGER m FXOpen klient, og jeg har et problem. Jeg opererer i Brasil. Jeg gjorde en bankoverføring til konto FXOpen. penger ut av kontoen min, og FXOpen ikke kreditert i min trading konto. og pengene blir ikke returnert til kontoen min, har allerede flere dager. og ingen løsning, og jeg svarer ikke på e-post. krever tilfredsstillelse, åpner en formell klage i kompetent organ, og om nødvendig straffesak mot dette selskapet. Ive prøvde mange måter, men returnerte ikke pengene mine alle operatører, bryr seg om dette selskapet Hvor er du fra FORSIKTIG TIL ALLE OPERATORER m FXOpen klient, og jeg har et problem. Jeg opererer i Brasil. Jeg gjorde en bankoverføring til konto FXOpen. penger ut av kontoen min, og FXOpen ikke kreditert i min trading konto. og pengene blir ikke returnert til kontoen min, har allerede flere dager. og ingen løsning, og jeg svarer ikke på e-post. krever tilfredsstillelse, åpner en formell klage i kompetent organ, og om nødvendig straffesak mot dette selskapet. Ive prøvde mange måter, men returnerte ikke pengene mine alle operatører, bryr seg om dette firmaet Sandro Rogrio 05172013 FXopen har spike i noen av de NZD-relaterte parene i dag (18. april), som ikke er sett i andre meglere. De ba meg sende en e-post til sjefsforhandleren for å be om kompensasjon dersom spissen forårsaket et tap for min handel. Vel, send en e-post til dem. Nå venter på svaret deres. Vil oppdatere dere på resultatene Joe, Malaysia 04182011 the cabinet. fxopen amp hjemmesiden NED i 2 dager. Dette er latterlig forsterker av megleren. HOLD NEDEN NED. Mest allikevel er deres IT-folk sovende, at mgmt aldri flittig holder øye på serverens nedetid-forsterker straffer sine IT-folk for å forsvinne for å gjenopprette disse feilene. Ingen daglig bekreftelsesmelding denne uken hadde blitt sendt, ikke sikker på hva som er bedrageriet selskapet skal spille. Det ser ut til at FXOpen ikke vil gi noen fortjeneste til kunder. Det jeg tjente i løpet av de siste 6 månedene er på grunn av det harde arbeidet mitt, det er mine penger, ikke ditt. Jeg tredoblet balansen min med denne gangen. Men det faktum at saldoen min var nesten upåvirket på grunn av Feb-hendelsen, (jeg var heldig). Dette gjorde dem sjalu. De vil ta penger fra sine kunder, og viser denne årsaken til at deres trick ikke fungerte for meg. Deretter fjernet FXOpen min balansejustering. Du har ingen rett til å spille urettferdig med andre penger. Du kan gå gjennom min AC før og etter den hendelsen. Skulle ønske jeg kunne legge inn mine ac proofs her for å vise andre. Hva god ting er, er jeg ikke lenger med FXOpen og vil råde peple å gå for regulerte gode meglere. Kontoen din er blitt kontrollert og justeringen ble funnet å være nøyaktig. Forhandleren ga meg oppmerksom på at du dratt urettferdig fra serverfeilen nylig på server 1 som gjorde det nødvendig å foreta justeringer. Andre som hadde tap fra serverfeilen hadde deres tap fjernet så i balanse, vi har handlet på en rettferdig og jevn måte for å korrigere alle berørte kontoer. Deb, hva også du unnlater å nevne er at du faktisk har DOUBLED din konto og trekker fortjenesten suksessfullt. Er det en svindel for deg Bare for å oppdatere, har det vært 3 dager siden jeg sendte en epost til Jafar Calley med bevis, ingen ans ennå. Det er hvordan de handler (juks) med kunder. Grunnen til at jeg legger opp min erfaring med FXopen her fordi ingen kan klage på deres nettside om deres svindel, de fjerner disse innleggene og forbudt ac. Jeg vet at det er mange forhandlere der ute som blir rammet av FXOpen som ikke vil diskutere det på nettet. Så jeg er her for å fortelle deg FXOpen Scam. Deb - Canada: Jeg har sjekket din konto igjen. Vennligst send meg en e-post til jafar. calleyfxopen. org Mark - USA: Du har bevis Vennligst send meg e-post til jafar. calleyfxopen. org hansdefretes - Indonesia: Spør din quotfriendquot å kontakte meg jafar. calleyfxopen. org Alle trenger å innse at det hjelper hvis du kommuniserer med firma før du legger inn dine problemer på et gjennomgangsside :) Jeg er virkelig enig med deg deb (Canada). De røver kundene penger, men ned av serveren. Det er virkelig latterlig. Min venn viste meg alle bevisene at hans konto tapte etter 20 etter at serveren gjenopprettet. Vokt dere for denne megleren. Jeg skriver igjen for å fortelle deg at FXOpen reduserte balansen min 20 som ikke var påvirket 9. februar. Jeg har alle bevisene å vise. Hvis du er (FXOpen) ikke en svindel som du vil hevde, gå gjennom min 299672 ac, beregne manuelt, du vil se hvordan jeg har blitt utro. 1. De fjernet samme beløp uten varsel. 2. Så fjernet de samme beløp med varsel. Så de fjernet doble pengene mine. Vokt dere for dem. Dette posten jeg fikk etter 11 dager. Din konto bør justeres i dag. Vennligst sjekk kontohistorikken din i Meta Trader 4 og se om det er gjort justeringer. Tilpasningene som skal gjøres i ditt tilfelle handler 22366588 -4741,24, handel 22366553 -966,76 Vennligst bekreft at du har sett disse justeringene i kontohistorikken din. Hvis du har spørsmål, kan du kontakte oss via e-post (supportfxopen) eller bruke FXOpen Live Chat for å få øyeblikkelig hjelp lifeupport. fxopenChat. aspx Hilsen, FXOpen Support Team Jeg beklager å høre hva du skriver, men jeg må forklare noe. Vi hadde server Real-1 problemer på grunn av programvarefunksjon som ødela all dato for 2 handelsdager, men vi garanterte at alle kontoer vil bli gjenopprettet til forrige saldoer (8. februar). Denne typen funksjonsfeil med Server 1 skjedde første gang i hele vår historie, og vi beklager det. Hvis du fortsatt tror at våre forhandlere gjorde noe galt, kan du skrive i vårt offentlige forum og vi kan diskutere i offentligheten og fikse om noen feil fra vår side ble gjort. FXOPEN de er de beste for meg Jeg firedoblet kontoen min i en uke og de betalte mine inntekter, jeg har brukt dem siden 2005, deres plattform aksepterer mine handelssystemer, og det er bra, jeg droppet jobben min og gikk i full tid handel, de er veldig gode. Noe sice trading med dem har vært søtt. Handel i dag trekker tomoorow ut. Veldig fort. FXOpen er en ren svindel som jeg har innsett etter å ha brukt 6 måneder med dem. De lure deg når du begynner å tjene penger. De viser noen ganger nettverksproblem for å miste penger. Første gang jeg trodde de var gode som du kan trekke penger veldig raskt. I løpet av tiden deponerte jeg og bygde balansen min. Etter 5 måneders læring begynte jeg å tjene penger raskt. Nå viste de meg deres virkelige ansikt. Sist 9 februar 2011 slo de av en av serverne sine og gjorde at kundene mistet penger. Etter en dag sa det at det var Force Majuere og slettet min lønnsomme handler og holdt de med tap. De gjenopprettet handelsposisjon som er eldre enn 2 dager. I denne prosessen tok de bort 600 fra to av mine kontoer. Jeg sendte dem, men de klarte ikke å svare på noen av mine e-postmeldinger. Da jeg dro til live chat, fortalte de meg å kontakte meg med dealer1 amp Du kan ikke ringe dem fordi de ikke har noen telefonnummer. De neste 2 dagene tok de 100 flere til å si at de justerer balansen min. Når jeg sjekket hele transaksjonshistorien min, beregnet jeg min balanse i Excel manuelt, fant jeg en annen svindel om beregningene. Det burde vært 400 mer på kontoen min, som manglet . Igjen sendte jeg igjen, igjen ikke noe svar. Nå, etter 6 måneder med dem har jeg 169 og all fortjeneste gått. Mitt totale innskudd var 350. Så hvis du ikke vil tape penger, ikke gå med dem. Jeg har lært det på den harde måten. Jeg kan vise deg alle mine transaksjoner med dem. I dag 21feb-2011 tok jeg ut alt mitt remianing fra dem. FXOpen doesn039t har noen lisens. Alle lisensene deres er kansellert nå. Nå prøver de å få AUS-lisens. Jeg har handlet med dem for en stund, demo, mikro og ECN-konto. Har brukt forumet også. Selv hadde problemer med min konto (min feil helt), og de hjalp meg raskt til å få det rettet ut. Så langt, og jeg har sett på det, har jeg aldri sett noe tegn på feil spill med denne megleren i noen kapasitet. De holder sine servere oppdatert og kan derfor håndtere de som liker å gjøre noen ganger hardcore scalping. Spreadene deres er så lave som noen andre for markedsmakerkontoer. Og for ECN har jeg faktisk sett ganger da spredningen var nesten nesten null. Jeg snakker under .5 pips. Jeg har heller aldri hatt noen penger problemer med dem. Hva kan jeg si annet enn de gjør det slik at jeg kan tjene en anstendig inntekt gjennom forex trading. FXOpen039s nye lisens med Australian Securities and Investments Commission har nådd endelig status og forventes godkjent i februar 2011. Du kan se gjennom vår fremgang på www2.search. asic. gov. aucgi-bingfs010coriginflbamplicenceno392733amproletypeFBampcondsdateampcondstimeamprepno20ampa7ampa8ampa9ampa10ampa11ampa12ampa13ampstartdate Jeg må si at Fxopen er nest til ikke, det er en stor megler hvis du vil lage små innskudd. Pengene er tilgjengelige for å bli trukket tilbake når som helst. Andre meglere don039t tillate å trekke inn det første innskuddet før en måned, kun overskuddet, jeg vil gi 5 stjerner for kundeserviceutdragsrutiner. Etter bekreftelse fikk jeg betalingen innen 6 timer, det var ikke bare en betaling, det ga meg respekt for familien min. Nå ser jeg det viktigste øyet i familien min. Alt dette skjer etter at du mottok Betalinger fra Fxopen. Så for meg er Fxopen ikke bare en megler, det er en del av mitt hjerte. se hele min anmeldelse her på forum. fxopenshowthread. phpt62608 Jeg og mitt sinn jobber sammen og beregner for å få noen pips, det smelter ikke på smør, ja jeg visste det, i det minste lykkes det å opprettholde noen å vinne etter 8 handler. I mellomtiden gjorde jeg noen foruminnlegg, da prisen kom til håndflaten min, så jeg gikk inn igjen i handel. Etter å ha fått cent, tenkte jeg at jeg hadde en Standard Ac, så hvorfor ikke etter 2 dager åpnet jeg en Standard Ac, og jeg lykkes å handle innen en min etter å ha lagt inn penger fra min AP. Tidligere glemte jeg virkelig hvordan timemins det tok å se min første mikroinnskudd i min Ac, men nå er det tid for å innse at Hvor raskt Fxopen039s interne system fungerer, la jeg til fond og har sett på noen sekunder. Jeg er glad for å se hvor fort det er, er imponert over å se pengene mine innen noen få sekunder i min Std Ac. Faktisk. Jeg hadde ingen ide eller fantasi at hvor mye en utenlandsk Inc. kunne gjøre for sine kunder, men ja, Fxopen gjør det så bra. Fxopen039s backofficepersonale fikk min respekt perfekt. EN stor takk til Fxopen. Hei alle, jeg liker å legge inn noen ord om det selskapet. Jeg har begge, MarketMaker-konto med 20K. ECN med 20K og ECN PAMM med 5K med FXOpen. 1) Tilbudsutførelse er mye bedre på ECN-kontoer, ECN nesten øyeblikkelig, MM (Market Maker) flere sekunder, fikk flere requotes under nyhetene, men fortsatt ok for MM. 2) Kan se min begrensningsordre på nivå 2, veldig godt tegn (vanskelig å finne ekte ECN på MT) 3) Innskudd er ekstremt fort, tilbaketrekking til banken min ble ferdigstilt i løpet av arbeidsdagen, jeg tror det er bra, det meste av bedrifter gjør dette lengre (for din informasjon jeg deponerte 10K først, laget flere handler og bestilte alt for tilbaketrekking for å teste dette selskapet). Jeg trives ganske mye i øyeblikket, especialy ECN trading. Alle kan sjekke min handelsaktivitet med FXOpen ECN PAMM-konto, bare gå til FXOpen forum og finn GTR Power PAMM-tråden. GTR, earnforex 11012009 Virkelig handel med fxOpen (startet 11. august 2009). -118 Deponert 900 USD, så min balanse ned til 236USD på 2082009 - Alt på grunn av min feil for ikke tålmodig nok. -268 Balanse økning til 429 grunnet omsorgsfull handel. På samme dag deponerte jeg 400 for å øke hovedstaden min. -238 FXOpen innskudd en topp 20 bonus verdt 50USD og balansen min er 1504 - 89 fxOpen deponert 100 for 10 lot bonus og min balanse på den dagen er 1399 på grunn av feil oppføring. Det er greit å tapt flere handler. -259 høyeste fortjeneste på 1352. Balanse 5802 -259 Første uttak 1K ved hjelp av Liberty Reserve. Penger som allerede er i banken på 269 Balanse etter overgrep er 5676. Håper å trekke en annen 1K om noen dager. Konklusjon: FxOpen er for øyeblikket en god megler. Innskudd raskt og ta ut på mindre enn 24 timer. Mt4-terminalen er god, selv om det er noen forsinkelser i å legge inn, lukke og forfriske balansen etter avslutning av handelen. Håper deres administrator vil se på denne saken. I039m bruker robot mesteparten av tiden fordi jeg har annen jobb å gjøre. For nå er fortjenesten 400 til 500 i gjennomsnitt (selvfølgelig har jeg mistet 300 til 500). Til alle handlende, gjør handler i oppførsel. Unngå sikring og andre feilaktige metoder som gjør at megleren slår av kontoen din. Håper denne anmeldelsen vil hjelpe de som liker å åpne en konto hos denne megleren. For meg selv, er FxOpen ikke svindlere. Abdul Malek, earnforex 11012009 Jeg er fra India og ønsket å åpne en konto hos Fxopen etter å ha sett noen gode anmeldelser på nettet. Jeg har prøvd å spørre om noen tvil fra live chat, men det virker ikke. det er alltid opptatt. Det første autentiske skrittet for et selskap er å ha minst live-chat-arbeidet. dårlig håndtering virkelig jeg vet ikke hvordan har disse gutta fått gode anmeldelser. sannsynligvis falsk. hvordan kan noen kontakte dem Å komme inn i FXOpen er som å komme inn i min familly. Så mye incentiver til handel. Jeg føler meg overvelmed Etter at jeg hadde deponert min første 100, ble kontoen min kreditert umiddelbart med en annen 25 jeg får 25 for hver 100 innlegg jeg lager i en hvilken som helst del av forumet Og nå ytterligere 50 for å gjøre opp til 1000 innlegg jeg fikk 100 for å lage 10 masse akkumulerende handel Det er derfor jeg åpnet 9 bonuskontoer, slik at jeg kunne gjenta denne prestasjonen. De gir mulighet for opptil 10 bonuskontoer Kundeservice Utmerkede penger Innskudd Utbetalinger Fast Victor, Earnforex 09122009 FXOpen leveres med faste spreads med 2 til 4 pips for de store valutaparene. Du trenger bare et minimum på 1 for en mikrokonto og 25 for en standardkonto, men FXOpen anbefaler at du starter med 300-500. Nybegynnere kan åpne en gratis demo-konto og begynne å praktisere innen 15 sekunder å fylle ut et enkelt søknadsskjema. Jeg har vært trading live med FXOpen i mer enn et år. Deres spredning forblev fast selv i de mest flyktige perioder i det siste året. Alle mine tre uttak er betalt. FXOpen tillater også bruk av EA og tilpassede tekniske indikatorer i MetaTrader. Jeg anbefaler denne megleren. Min eneste kritikk er at de ikke støtter direkte kredittkortfinansiering. Jeg fant denne megleren på forex-tsd forum. De er profesjonelle i problemløsning og også de har gode nettsider med gratis analyse som er nyttig for meg. Jeg tror det er fin megler for grønne handelsfolk som meg fordi de støtter mikrokontoer og har veldig rask finansiell tjeneste system så ikke å vente uker for å starte handel eller innskudd. Valdas, Earnforex 08272009 Jeg er veldig enig med deg Gilberto. Jeg overførte 200 USD til min forex-konto. akkurat som en test. Dette ble gjort siden 15. januar. Til i dag har det ikke reflektert på min trading konto. Jeg har prøvd å ringe fxopen, men hver gang damen sier at hun ikke kan høre meg så snor linjen. Josef, Earnforex 08272009 Det er mange meglere på markedet, så da jeg kom inn på markedet, startet jeg med Oanda, den mest populære megleren i USA. Gjøre gode penger handel med Oanda Jeg trodde å åpne en konto med noen annen megler med metatrader 4 programvare. En av mine venner foreslo meg av FXopen. Da jeg søkte på internett om denne megleren, fant jeg ut at den allerede har mange kunder, og deres tjenester er ganske gode. Nå handler jeg med begge meglerne. Alfred, Earnforex 08272009 Jeg var ganske redd for å gå sammen med FXOpen, men bestemte meg for å prøve dem, men til min overraskelse var deres serverhastighet ekstremt super, omtrent 1-2 sekunders maksimum for å plassere min handel på serveren deres, og jeg har gjort konsekvent fortjeneste med min ea med dem, jeg har aldri opplevd at de handler mot meg, jeg er ganske glad nå, til slutt har jeg fått en veldig god megler uten bytte, billig spredning, utrolig serverhastighet. tusen takk fxopen, men har ikke gjort noen tilbaketrekning ennå, uansett hvilken fremtidig opplevelse jeg har med fxopen, vil jeg alltid komme tilbake og legge inn her. FPA-mannskapet er veldig takknemlig for denne muligheten you039ve gitt alle forhandlere å vite hvilken slags megler vi kan bruke til vår handelssuksess. Segun Akinbobola 08272009 Siste Forex Brokers Forex trading har et høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer. Før du tar del i handel med valuta, vennligst gjør deg kjent med sine spesifikasjoner og alle de risikoene som er forbundet med det. All informasjon om ForexBrokerz er kun publisert for generell informasjon. Vi gir ingen garantier for nøyaktigheten og påliteligheten av denne informasjonen. Enhver handling du tar på informasjonen du finner på denne nettsiden, er strengt på egen risiko, og vi vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade i forbindelse med bruken av nettstedet vårt. Alt tekstlig innhold på ForexBrokerz er opphavsrettsbeskyttet og beskyttet etter immateriell rett. Du må ikke reprodusere, distribuere, publisere eller kringkaste noen del av nettstedet uten å angi oss som kilde. ForexBrokerz hevder ikke opphavsrett over bildene som brukes på nettstedet, inkludert meglerlogoer, bilder og illustrasjoner. Forexbrokerz nettsted bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bla gjennom nettstedet godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Les våre personvernregler.

No comments:

Post a Comment